BMC Teamelite 01 ONE Talla L

Nou producte

BMC Teamelite 01

La nova BMC Teamelite 01 és la culminació de l'evolució del rendiment en el ciclisme de competició. La competició de cross-country s'ha convertit, gairebé literalment, en una cursa cap al cim. Esgotadors esprints al màxim fins a la meta que es duen a terme amb bicicletes de la màxima eficiència i el mínim pes, sense prestar massa atenció a l'absorció ... fins ara.

Més detalls

6 799,00 € amb impostos

-1 200,00 €

7 999,00 € amb impostos

Més informació

BMC Teamelite 01 TALLA L

La nova BMC Teamelite 01 és la culminació de l'evolució del rendiment en el ciclisme de competició. La competició de cross-country s'ha convertit, gairebé literalment, en una cursa cap al cim. Esgotadors esprints al màxim fins a la meta que es duen a terme amb bicicletes de la màxima eficiència i el mínim pes, sense prestar massa atenció a l'absorció ... fins ara.

El sistema MTT es basa en un disseny de doble guia per generar rigidesa torsional i lateral estant disponible en 3 nivells d'absorció.

El sistema de cablejat intern impedeix l'entrada de brutícia en els cables del canvi i dels frens.

La part posterior del model teamelite ofereix unes prestacions increïbles gràcies a l'espai de 142 mm al rodet posterior i la rigidesa al llarg de tot l'eix passant.

Més altura lliure sobre el quadre a la Teamelite 01 en grandària XS (Extrapequeño). - Per aconseguir més alçada lliure respecte al tub superior a la talla més petita de la nostra Teamelite 01, els nostres enginyers han modificat el disseny del quadre, principalment la forma del tub superior.

Micro travel technology

El Micro Travel Technology (MTT) de BMC és l'evolució de diverses generacions d'avançades màquines de crosscountry. Els enginyers de l'IMPEL Advanced R & D Lab han dedicat dos anys a desenvolupar i perfeccionar el funcionament i el rendiment del sistema.
Afegir simplement absorció a la part posterior de la bicicleta no era suficient, però fer-ho sense perdre l'eficiència de la transmissió, la rigidesa torsional o la resposta de maneig va ser un repte molt exigent. Els resultats finals són la cirereta del pastís: pràcticament sense penalització en el pes i un sistema amb manteniment sorprenentment baix.

El funcionament del Micro-Travel Technology és el resultat del disseny específic de les beines i els tirants mitjançant un complex laminat del carboni i un sistema de doble guia, integrats en l'amortidor XCELL.

Tuned Compliance Concept

Rigidesa on la necessites, adaptabilitat en tot moment.

Alta tecnologia en l'Infern del Nord

La reina de les clàssiques, Paris-Roubaix, és famosa per la seva castigador pavé. Els múltiples sectors d'desordenats llambordes, exigeixen d'una manera inimaginable a tots dos, màquina i ciclista. TCC i la tecnologia Angle Compliance són les nostres innovadores solucions per minimitzar el càstig i maximitzar el rendiment dels nostres corredors del WorldTour. Manté als corredors frescos per més temps i en constant connexió amb la carretera fent possible que els bons resultats ocorrin.

Màxim equilibri entre rigidesa i flexibilitat vertical

Una suspensió activa no és una característica que sola tenir en compte en construir un quadre de carretera, però això no vol dir que no hi hagi suspensió en absolut. Quadres, forquilles, rodes, tiges, manillars i potències treballen a l'uníson per establir un sistema dinàmic que actuï com un sistema de suspensió universal. Hem pres aquest sistema natural i anat una mica més lluny amb uns tirants prims i baixos, punteres colzades, forquilla de carboni i una tija redissenyada per maximitzar el component vertical d'aquest sistema dinàmic. Combinat amb la nostra tecnologia Angle Compliance, hem desenvolupat el sistema d'absorció més avançat avui dia. El resultat final és l'equilibri perfecte entre confort i rendiment per a una conducció còmoda i ràpida.

Angle Compliance Technology

El disseny tradicional de quadres consisteix en dos triangles amb elements rectes, que són molt rígids en compressió, fins i tot sent tremendament fins. Afegint corbes o angles a aquests elements s'incrementa enormement la seva flexió. Amb l'ús del Angle Compliance, el triangle del darrere pot absorbir i aïllar dels impactes a la resta de la bici, sense afectar al ciclista. Les característiques del Angle Compliance les hàgim en els tirants, beines, potes de la forquilla i tiges de diversos models on el confort és una prioritat.

Big Wheel Concept

Una geometria orientada a les veritables necessitats i un disseny frontal modern vol dir que les nostres bicicletes de 29 "són àgils, estables i molt eficients.

Dual Transmission Integration

L'estètica no hauria de ser un pensament secundari. Dti permet que els quadres BMC es vegin com les màquines de precisió que són, ja que així van ser dissenyades, independentment d'on i com estiguin els components.

Quadre: Teamelite 01 - Micro Travel Technology

Tubs: 01 Premium Carbon, Tuned Compliance Concept, DTI

Talla: XS / S / M / L / XL

Forquilla: RockShox SID World Cup, carbó steerer, Remote (100mm) *

Amortidor posterior: -

Marxes: 1 × 12

Plat: SRAM XX1 Eagle 34T

Cassette: SRAM XG 1295 10-50T

Cadena: SRAM X01 Eagle Black

Desviador davanter: -

Desviador posterior: SRAM XX1 Eagle

Manetes canvi: SRAM XX1 Eagle

Frens: SRAM Level Ultimate (160/160) **

Manillar: BMC MFB 01 Carbon, 720mm

Potència: BMC MSM 02

Tija selló: MSP 01 Premium Carbon Compliance Post, 3 mm òfset

Selló: Fizik Antares R5 K'ium

Boixes: Mavic Crossmax Pro Carbon

Llantes: Mavic Crossmax Pro Carbon ***

Pneumàtics: Vittoria Barzo TNT, 29 × 2.1

Color: Carbon Xarxa

Opinions

Actualment no hi ha ressenyes de clients.

Escriviu una valoració

BMC Teamelite 01 ONE Talla L

BMC Teamelite 01 ONE Talla L

BMC Teamelite 01

La nova BMC Teamelite 01 és la culminació de l'evolució del rendiment en el ciclisme de competició. La competició de cross-country s'ha convertit, gairebé literalment, en una cursa cap al cim. Esgotadors esprints al màxim fins a la meta que es duen a terme amb bicicletes de la màxima eficiència i el mínim pes, sense prestar massa atenció a l'absorció ... fins ara.